Поширені питання
Умови розгляду претензій у разі шлюбу, бою або недостачі
Переконливе прохання, перевіряти ваші посилки безпосередньо у відділенні Нової пошти! Якщо ви виявили брак, бій товару або недостачу, зверніться до працівника Нової пошти. У вас є можливість вимагати розгляд компенсації від перевізника (Нова пошта) або відправника.
Якщо ви покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає вашим очікуванням і умови угоди вважаються виконаними. У цьому випадку претензії прийматися і розглядатися не будуть!
З ув. ваш Lider-Parfum.
Який товар підлягає поверненню або обміну?
Повернення і обмін Повернення та обмін товарів належної якості Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення: парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; гребінці, гребені та щітки масажні.
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/Укрпошти/пункту самовивозу. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Як працює інтернет магазин Lider-parfum?
Ми приймаємо замовлення 5 днів в тиждень. Після обробки замовлення, менеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення та узгодження оплати і доставки. Після оплати замовлення або внесення передоплати сформовані товарні накладні передаються на склади, а ті в свою чергу запаковують товар і кур'єр здійснює відправлення. Кожен товар ретельно перевіряється і упаковується.
Після відправки замовлення клієнт отримує повідомлення на телефон або Viber! Розсилка ттн клієнтам з понеділка по суботу після 17:00!
Способи оплати замовлення?
- Оплата 100% суми на карту Приват Банку, Моно Банку
- Оформлення накладеного платежу за передоплатою: мінімальна передоплата - 200 грн. При оформленні замовлення понад 1000 грн вноситися 10% від суми. Вартість послуг пересилки і післяплати згідно тарифів Нової пошти.
Що робити якщо Ви виявили шлюб?
Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів неналежної якості)!
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю!
Уважно огляньте товар під час отримання замовлення. Якщо Ви виявили шлюб або пошкодження в отриманому товар, ми обов'язково змінимо його на належний товар або повернемо гроші. Для цього Вам потрібно повідомити одразу ж про шлюб товару нашим менеджерам (надіслати відео, фотографію бракованого товару нам на e-mail або в viber).
У Вас є 7 днів з моменту відправлення замовлення для того, щоб повідомити нам і відправити товар. І далі протягом 7 днів ми розглядаємо і вирішуємо Ваше запитання.
Товар буде прийнято тільки за умови:
- збереження оригінальної упаковки (коробка + плівка)
- товар саме той, який був проданий нашим магазином
- товар не має слідів використання.
Умови повернення декоративної косметики, яка продається упаковками, палітрами обговорюються з менеджером.
Увага!
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий!
Після відправки товару ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте номер декларації менеджеру на пошту або Viber!
Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад!
Просимо Вас звернути увагу на те, що згідно Закону України про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 — перелік товарів), парфюмерно-косметичні товари належної якості входять у перелік непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню або обміну.
Працює магазин за системою дропшиппинг?
Наш інтернет-магазин працює по системі дропшиппинг!!!
Умови роботи:
- 100% оплата замовлення
- до суми вашого замовлення додається вартість доставки + упаковки товару на пошті
- а так само + 5% від суми замовлення (робота кур'єра)
Коли буде відправлений замовлення?
Ми здійснюємо відправки замовлень щодня з понеділка по суботу. (вихідні: сб, нд) Після внесення оплати/передоплати (за накладеного платежу) замовлення передається на склад. Обробка замовлень на складі здійснюється в порядку черги. Підготовка замовлення може зайняти 1-2 робочих дні. Відразу після відправки замовлення клієнт отримує повідомлення від нашого магазину номер ттн.
Сума мінімального замовлення?
Сума мінімального замовлення 520 грн.
Як здійснюється доставка? Скільки буде коштувати доставка замовлення?
Доставка товару по Україні здійснюється транспортною компанією:
✔ Нова пошта
Ознайомитися з тарифами, подивитися найближче відділення, прорахувати вартість доставки, а так само з інших питань перейдіть за посиланням компанії https://novaposhta.ua/
✔ Укрпошта
✔ Justin