Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Умови розгляду претензій у разі шлюбу, бою або нестачі Переконливе прохання, перевіряти ваші посилки безпосередньо у відділенні Нової пошти! Якщо ви виявили брак, бій товару або недостачу, зверніться до працівника Нової пошти для складання акта прийому-передачі товару. На підставі цього документа у вас є можливість вимагати розгляд компенсації від перевізника (Нова пошта) або відправника. Просимо звернути увагу, що за замовчуванням замовника накладна в посилку не вкладається! Якщо Ви хочете отримати накладну в друкованому вигляді, вкажіть це в коментарях до замовлення в момент оформлення або озвучте це прохання менеджеру при підтвердженні замовлення. Також завжди є можливість отримати накладну в електронному вигляді на Viber або email. Якщо ви покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає вашим очікуванням і умови угоди вважаються виконаними. У цьому випадку претензії прийматися і розглядатися не будуть!